דף הבית > פעילות > טיולים ומסיבות > פורים לנד - מסיבת הפורים של השנה!

פורים לנד - מסיבת הפורים של השנה!

בשושן פורים הגיעו החניכים עם משפחותיהם ומתנדבי העמותה למתחם גני  האירועים 'מנגינות' באבן יהודה, שעוצב בסגנון וולט דיסני והתמלא בדוכני אוכל לילדים פופקורן , קרפ , ופל בלגי סוכר דוכני מתוקים ומפלי שוקולד ועוד.

מלבד דוכני המזון שפעלו ללא הפסקה, היו גם מתנפחים ,דוכני יצירה עם שלל יצירות שקשורות לפורים, דוכני איפור ולקים ואפילו תא צילום שהשאיר מזכרת מדליקה מהאירוע.

בתוך כל זה הסתובבו ליצנים שעשו בלונים בצורות הרקידו , עשו שמח, וכמובן צלמי סטילס, וידיאו , צלם מגנטים שגם השאיר לילדים מזכרת נוספת ומגניבה מהאירוע.

את האירוע הנעים מור גולדשטיין הדיג'יי שדאג למוזיקה שמחה ללא הפסקה.

בחלק השני של האירוע הוזמנו הילדים והמשפחות להיכנס לאולם לארוחת צהריים קלילה ולאחריה החל האירוע המרכזי .
נשאו דברים יו"ר העמותה, הרב יוסי מונק, סגנית ומ"מ רה"ע הגב' אביטל לאופר, והגב' אתי יוזף מהמחלה להתנדבות בעיר.

המופע המרכזי נפתח בהופעתו של להטוטן אש שריתק את המשתתפים והצופים ומיד אחריו הגיע השיא של האירוע , הזמר רן לוי עלה לבמה עם הלהקה שלו והקפיץ את כל הקהל , הילדים והמתנדבים רקדו בלי הפסקה ממש עד הדקה האחרונה .

בסיום האירוע המרכזי נערכה הגרלה עם פרסים שווים ביותר [טאבלט , בית מלון 5 כוכבים למשפחות , טיסות בשמי הארץ ועוד המון המון שווים ].

ההורים לא הפסיקו להודות וסיפרו שזה אחד האירועים המושקעים והשמחים שהיו בהם .

ולבסוף יצאו החניכים ומשפחותיהם עם ידיים מלאות בהמון הפתעות , משלוחי מנות ועם חיוך גדול על הפנים .

את הפארק החוויות הזה, אירחו באהבה משה דוידי ויוסי ארביב, הבעלים של גן האירועים 'מנגינות', כשעל תרומת המתנפחים ודוכני המזון, ניצח ארון מאור מחברת 'הופלנד' הפקות, שנרתם אף הוא למען הילדים ותרם את כל הציוד בהתנדבות מלאה.

צילום: אלון גרובר.

check_http_searchstring_elasticode_co_il