דף הבית > פעילות > מחנות נופש וקייטנות > מחנה צפון 2016

מחנה צפון 2016

במקביל למשחקייה, החונכות האישית ושאר פעילויות העמותה השוטפות, מתקיימים כל שנה גם כמה מחנות. המחנות נועדו על מנת להוציא את הילד משגרת החיים הקשה, ליצור חוויה מרעננת ואולי יותר מהכול- לחזק את הקשר בין החניכים למתנדבים.

במהלך המחנה שהו הילדים בקרוואנים ניידים ונהנו ממגוון אטרקציות: ביקור באגם ירהאון, פיינטבול, החלקה על הקרח, שייט, חרמון, מגנטים, ארוחות מפנקות ועוד.

המראות והחוויות של הצופה מהצד מרגשות ומעוררות מחשבה, במהלך המחנה ניתן בקלות לראות בני נוער שמחבקים, מחייכים, מרימים חניכים בכל כך הרבה אהבה ומסירות. מרגש לראות את המתנדבים הצעירים מאפשרים לילדים עם צרכים מיוחדים לחוות חוויות של חופש כמו כל ילד רגיל, ולעיתים אף מעבר. כשהילדים חווים שלושה ימי מחנה הם נפתחים, הדימוי והתפיסה העצמית שלהם עולה, וכך גם הביטחון האישי לתקשר.


ברגע שילד עם צרכים מיוחדים נולד לתוך משפחה הוא תופס הרבה יותר מקום מאשר ילד רגיל, מטבע הדברים ההתמקדות היא בו ולעיתים האחים נדחקים הצידה. כאשר הילד יוצא למחנה ההורים יכולים להקדיש תשומת לב לאחים האחרים ולא פעם אף מתכננים את החופשות השנתיות לתאריך הזה, זו ההזדמנות לקחת חופש לעצמם ולאגור כוחות להמשך הטיפול בילד.

תודה לכל האנשים שגרמו למחנה הזה לקרות, חונכים, צוות טכני, בנות שרות ורעות רכזת המחנה.
ותודה מיוחדת לאנשים הטובים באמצע הדרך, אלו שנתנו את הקרוואנים שלהם, אלו ששינעו אותם, איציק בעל החוף שאירח אותנו, אנשי האטרקציות שתרמו לנו ולכל אותם האנשים שיותר משנתנו לנו את מבוקשנו- נתנו לנו את ליבם!

ריגשתם..

check_http_searchstring_elasticode_co_il