דף הבית > פעילות > העצמת המשפחה > שבת "נופש משפחות"

שבת "נופש משפחות"

ברגע שהגענו לאחוזת אוהלו הממוקמת בקיבוץ כינרת, בין נופיה הפסטוראלים והמרהיבים של הכינרת והרי הגולן, אחוזה המספקת חדרי אירוח מרווחים, מדשאות רחבות ידיים, אוכל כשר ומגוון, נוף עוצר נשימה ושקט טבעי ומרגיע, ידענו שהחלום הבא שלנו הוא לארגן מפגש בין מקום יפיפה זה לבין משפחות העמותה.

 ב- 4-5.12  שבת פרשת וישב הגשמנו חלום. ובתאריך זה יצאו משפחות העמותה ומתנדביה לשבת נופש חווייתית ומחזקת במיוחד, באחוזת אוהלו שעל שפת הכינרת.

בשבת זו נהנו ההורים מהנחיית הורים ע"י הגב' אתי סיבוני, טיש שבתי עם הרב מונק, נשיא ומייסד העמותה, ולהופעה קומית, מצחיקה ומשחררת של תיאטרון "ניצוץ" שנתנה ביטוי לחוויותיהם האישיות של ההורים ונעשתה בצורה משעשעת במיוחד וכנה להפליא.

בנוסף 'ללו"ז ההורים' העשיר, נהנו הילדים המיוחדים ואחיהם ממגוון פעילויות ואטרקציות שיועדו על מנת לאפשר להורים ליהנות עוד יותר ולנצל עד כמה שניתן את תחושת החופש והשלווה ששבת זו סיפקה להם.

בשונה משבתות נופש קודמות שארגנה העמותה בשנים עברו, הפעם בחרה העמותה שילדי העמותה יישנו יחד עם מתנדביהם ובכך לאפשר להורים נתינת תשומת לב הכרחית לילדיהם הרגילים ולחיזוק התא המשפחתי.

עמותת "עת לעשות" שמחה מאוד על הזכות שניתנה בחלקה לנגוע לא רק בילדים עצמם אלא גם במעגלים שסביבם ותמשיך לפעול על מנת לתת מענה לצרכיהם של המשפחות ולילדיהם המיוחדים.

בהזדמנות זאת נודה למשפחות העמותה שלא מפסיקות לתת בנו אמון, תחושה המהווה בעינינו את הרוח במפרשים ואת הכוח להמשיך ולפעול. וכמובן, למתנדבים היקרים, לבנות שירות המדהימות ולשאר מארגני השבת שנותנים את כל כולם כדי שהעשייה החיובית תימשך.

check_http_searchstring_elasticode_co_il