דף הבית > מי אנחנו > פרסים > "זמן של קבלת פרס הוא צומת ראויה לומר תודה"

זמן של קבלת פרס הוא צומת ראויה לומר תודה

בשבוע הבא תקבל העמותה את פרס "אות ראש-העיר למתנדבים מצטיינים", ולקראת הטקס התראיין הרב מונק, יו"ר העמותה, בתוכנית "שעתיים כי טוב" של רדיו 90FM. הראיון המלא מובא כאן:



"זה פרס שלישי שהמתנדבים שלנו בעמותה מקבלים בשנה האחרונה", מזכיר הרב מונק, "לפני שנה קיבלנו את 'מגן שר הרווחה', בתחילת השנה קיבלנו מקוראי 'השבוע בנתניה' את הפרס של 'מתנדבי השנה', ועכשיו הצוות של ראש-העירייה שלנו, עם מחלקת ההתנדבות של אתי יוזף, בחרו במתנדבים שלנו כראויים לקבל את 'אות ראש העיר למתנדב' בקטגוריית נוער מתנדב. אותנו זה מאוד משמח, כי ההכרה של הוועדות המקצועיות… מחזקת אותנו ונותנת לנו הרבה כוח".

בחודש אוגוסט תפתח העמותה את "קייטנת הקיץ" שלה: "כ60 ילדים עם צרכים מיוחדים מגיעים אלינו ל8 ימים של פעילות… מידי בוקר משעה 7:30-16:00 נבקר באתרים ובאטרקציות ברחבי הארץ. לכל ילד מיוחד יש מדריך אחד, לפעמים שניים. זו קייטנה מאוד מורכבת… והיא פועלת זו השנה השמינית".

הרב מונק לא שוכח את המתנדבים הרבים עליהם עומדת בפועל פעילות העמותה: "מילה לבני הנוער… אנחנו זוכים מידי שנה למאות בני נוער שמגיעים לפעילות שלנו מכל הארץ. מדובר בנוער ממגזרים שונים, גילאים שונים, בנות ובנים.

הדבר היפה הוא שהחבר'ה האלה מסמנים לכולם - יש לכם אוצרות בבית. הילדים המיוחדים זה אור… רק שבמבט ראשון לא רואים.

בסופו של דבר מה הם אומרים לעצמם?! 'אנחנו לא זורמים עם כולם, אלא להפך. אנחנו לוקחים את הזמן שלנו, ובמקום רק ליהנות אנחנו גם נותנים'. זו תרומה עצומה לאישיות שלהם, כי לפעמים גם בעתיד הם יצטרכו לשחות שוב נגד הזרם".

"זו ההזדמנות לומר תודה לעיריית נתניה, לראש העיר שלנו מרים פיירברג-איכר. לתחנה שלכם, שמלווה את הפעילות שלנו לאורך השנים. זמן של קבלת פרס הוא צומת ראויה לומר לכולם - אנחנו לא עושים לבד - תודה רבה."

check_http_searchstring_elasticode_co_il