דף הבית > פעילות > מחנות נופש וקייטנות > חורף חם בעת לעשות - מחנה אילת 2015

חורף חם במחנה אילת

את תחילת שנת 2015 חגגנו עם הופעתו של מחנה החורף השנתי שלנו.

השנה במחנה, עשינו מאמץ מיוחד ולראשונה, יצאנו בהרכב ענק לעיר הדרומית.

כ140 ילדים ומתנדבים נהנו אתנו שלושה ימים מלאיי חוויות הנאות וריגושים!

אז מה היה לנו שם?

ביום הראשון למחנה, התאספו הילדים והמתנדבים בתחנות האיסוף בנתניה ובית שמש.
לאחר ארוחת בוקר במלון רמאדה בנתניה, התחלנו את נסיעתנו דרומה, כשברקע מתנגן לו המנון המחנה שהוקלט יחד עם המתנדבים במיוחד עבור המחנה המיוחד שלנו.

בדרכנו לאילת, עצרנו לביקור קצר בגן החיות המרתק נגב ZOO בבאר שבע.
הילדים פגשו וליטפו את החיות בגן ואפילו הבחינו, שלקנגרו יש תינוק חמוד בכיס!
משם המשכנו לארוחת צהריים טעימה שתרם לנו מר משה אביטן באולם האירועים שלו בבאר שבע.

כשהגענו לפנות ערב לאכסניית הנוער באילת, חיכו לילדים המון פרסים ממתקים והפתעות על המיטות ומיד לאחר ארוחת הערב התכנסו באולם המרכזי לחגיגת חינה ענקית ומקפיצה!

את היום השני באילת, פחתנו עם הופעתו של קליוסטרו הקוסם המפורסם, שהגיע במיוחד לאילת כדי להקסים את הילדים בהופעתו המוצלחת! לאחר המופע, לראשונה בישראל, במבצע שאת פרטיו עוד נחשוף בהמשך, יצרנו שיתוף פעולה עם האמן והיוצר "צוקי" (שי פלד) אשר הגיע במיוחד למחנה ליצור יחד עם הילדים והמתנדבים יצירה, שכפי שכבר לא נרחיב את הדיבור עליה, כי כרגע זה עדיין הפתעה :).

משם המשיכו הילדים לממלכת האטרקציות של אילת – עיר המלכים! ולאחר הבילוי באתר השעשועים עלו הילדים על הג'יפים לעוד חוויה בלתי נשכחת. מהג'יפים, ירדו הילדים לחאן בקיבוץ יטבתה שם חיכינו להם עם מופע קריוקי ו"על האש" עם שפע אוכל ובשרים כיד המלך.

מה שהילדים לא ידעו, זה, שבשעה שהם אוכלים שרים ונהנים ביטבתה, אנחנו באילת כבר עבדנו במרץ, על הפתעת המחנה הענקית עבורם.
במלון הרודס היוקרתי, עשו חזרות אחרונות לקראת המופע של האמן המיוחד..

כשהגיעו הילדים למלון, התחילה הופעתו של.. עידן יניב!
עידן, כששמע על המחנה הילדים שלנו באילת, לא יכל להישאר אדיש והתנדב מיד להגיע לשמח את הילדים בהופעה מיוחדת שהוקדשה כולה לילדי העמותה. לאחר המופע נשאר הזמר להצטלם ולהתחבק עם הילדים תוך שהם משוחחים עימו ומתרגשים מרגעים המופלאים עימו.
לאחר המופע, יצאו הילדים לטיול קצר בטיילת המקסימה של העיר אילת.

בבוקרו של היום השלישי למחנה, לאחר ארוחת הבוקר יצאנו לשייט לאורך חופי אילת.
את השייט הנעמנו לילדים עם מוסיקה שמחה וריקודים על סיפון האנייה.
לאחר השייט נסעו הילדים לקניון האייס מול המיוחד בעיר, שם נהנו מהחלקה על הקרח ומג'ימבורי ענק .
בדרכנו הביתה, עצרנו עם הילדים למסיבת הסיום המסורתית ביישוב מיתר, המסיבת שנתרמה ע"י משפחת בר נוב, אשר בנם דביר הינו חניך בעמותה, כללה אוכל שתייה שמחה וריקודים, חבל שלא יכולנו להישאר עוד..
בערב חזרו הילדים הביתה עייפים שמחים ומלאיי חוויות וריגושים מהמחנה המדהים..

אתם מוזמנים לצפות בגלריית התמונות , וזה ההזדמנות להודות לניסים אמר ואייל לפיד "מגה צילומים" על שהתנדבו והתלוו לילדים בשלושת ימי המחנה.