דף הבית > פעילות > טיולים ומסיבות > מסיבת חנוכה וחגיגות שנתיים לסניף בבית שמש

מסיבת חנוכה וחגיגות שנתיים לסניף בית שמש

כמידי שנה בשנה, גם בחג חנוכה זה ארגנה עמותת "עת לעשות"  מסיבת חנוכה בסניפה החדש, למשפחותיה בבית שמש.

בחג החנוכה לפני כשנתיים פתחה העמותה סניף חדש בבית שמש. כתוצאה מכך, זכינו וזו כבר הפעם השלישית ברציפות שאנו חוגגים את מסיבת החנוכה מלבד כמסיבת חג גם כמסיבת יומולדת.

באירוע  נשא דברים מנהל הסניף ואחד ממקימי הסניף, מייקי מנריקס, וציין בהתרגשות "אני זוכר את אירוע הפתיחה לפני שנתיים שבו לאחר מאמצים רבים הצלחנו להשיג מספר מצומצם של 14 חניכים ומספר זהה של מתנדבים. פשוט לא ייאמן שבתוך שנתיים של עשייה אנחנו עומדים על מספר של כ- 120 מתנדבים וכ- 60 משפחות מיוחדות המשתתפות כבדרך קבע בפעילויות הסניף השונות. אין ספק שזו דרך ראויה ביותר לחגוג את חג החנוכה שהוא ניצחון האור על החושך. אנו בעמותה משתדלים להאיר כמה שיותר ולעזור איפה שרק ניתן".  

באירוע עצמו היו דוכנים של יצירות, דוכני אוכל עשירים במיוחד, סרטון מרגש ותערוכה מרגשת של פעילויות הסניף השונות המסכמת שנתיים שלמות של עשייה, התנדבות והגשמת חלומות.

לאחר הדלקת הנרות על ידי מנהל העמותה, אמיר וייל, פצחה להקת "אתחלתא" בשירה, שהיוותה כ'יריית פתיחה' להרקדה שמחה ומשחררת במיוחד. כל מי שנכח באירוע יכול היה לצפות במחזה המרגש ובו מתנדבים הלוקחים בשתי הידיים את החניכים, אחיהם הרגילים, הוריהם וכל מי שנקרא על ידם ונסחפים איתם אל עומק אותה השמחה.  

המפגש נחתם בשיחה ערנית ופתוחה עם ההורים, שבו שב והודגש חשיבותם של החיבור, שיתוף הפעולה והשיתוף בכלל בין העמותה והמשפחות. כל זאת על מנת שנדע להמשיך ולפעול בעתיד תוך התאמת פעילויותינו לצרכיהם של המשפחות.

אנו גאים על הזכות שנפלה בחלקינו ללוות את הסניף בבית שמש לעוד עשייה, לעוד התנדבות, לעוד מודעות ולעוד אחריות להסתכל ימינה ושמאלה ולחפש איפה עוד אפשר לתרום ולהשפיע.

נתראה בשנה הבאה..

check_http_searchstring_elasticode_co_il