דף הבית > פעילות > מחנות נופש וקייטנות > סיכום פעילויות הקיץ לילדים! 2014

סיכום פעילויות הקיץ לילדים

השנה נהנו הילדים מפעילויות רבות ומגוונות במהלך חופשת הקיץ, העמותה שאפה לדאוג לכך שלכל ילד תהיה פעילות המתאימה לו, במיוחד בזמן שההורים צריכים את העזרה.

למרות הקושי הרב הנטמן בארגון של הפעילויות עקב המצב הביטחוני ששרר בארץ, העמותה הציבה מטרה ודאגה שהכל יתנהל בצורה רגילה.

הקיץ התחיל במחנה באפרת עם 50 ילדים ומתנדבים , שנמשך חמישה ימים וכלל עשרות פעילויות כגון; ביקור בכותל, חוויה מטורפת בקיפצובה, יום שדה שכלל – הכנת פיתות, יצירות, מעגל מתופפים, פעילות עם סוסים, ביקור בגן החיות התנכ"י ועוד פעילויות רבות. הילדים נהנו משבת חוויתית ומרוממת, וחזרו לביתם עם כוחות רבים להמשך הדרך.

לאחר מחנה ארוך, מעייף ומטורף! התארחנו קבוצה של כ60 ילדים ומתנדבים בירושלים. סניף "עזרא" גבעת מרדכי ארגן לילדים ולמתנדבים שבת מהסרטים, והילדים חזרו באורות.

לא הפסקנו להתאושש מהשבת ויצאנו עם 50 ילדים ומתנדבים לטיול מטריף בצפון, ביום הראשון נהננו מארוחת צהריים שהכינה ועמלה משפחת יוזן היקרה, לאחר שקצת השמנו, נסענו עם האוטובוס לטבריה שם הסתובבנו בטיילת ונהנו מהנופים המדהימים של הכנרת, אכלנו ארוחת ערב ונסענו לחוף חוקוק שם הקמנו אוהלים וישנו. בבוקר למחרת, וכמובן אחרי ארוחת בוקר, יצאנו לשייט קיאקים – שם זרמנו בזרם והשפרצנו על כל מה שבא ליד. וכמובן שהיינו רעבים שוב, אז יצאנו לאכול במסעדת "מטבלים" המקסימה בראש פינה – ווווואו איזה פינוק! משם נסענו לגן גורו והביתה. הילדים חזרו עם חוויות לכל החיים!

וברגע שחשבנו שהקיץ נגמר, יצאה העמותה לקייטנה שנמשכה ארבעה ימים + מחנה מטורף שנמשך גם ארבעה ימים שבה השתתפו כ150 ילדים ומתנדבים! הקייטנה התקיימה במרכז הנוער , שם הילדים נהנו מעשרות פעילויות, פשוט לא נחו לרגע! חיפזון וזהירון, מעגל מתופפים, מופע בובות, מופע בהיכל התרבות, תיאטרון מתנפחים, חצוצרופי, יצירות ועוד.

במקביל, נערכה קייטנה יומית גם בבית שמש שבה השתתפו כ40 ילדים ומתנדבים, שם הילדים נהנו משלל פעילויות במתחם ומחוצה לו.

ואז המחנה הגיע, ויצאנו עם קבוצה מבית שמש וקבוצה מנתניה לעבר מושב נחלים, שם התארחנו בישיבת בנ"ע למשך ארבעה ימים. הילדים נהנו מפעילויות רבות כגון; סדנת שוקולד, ראש ביצה, מסיבה בזמן, דו רה מי, סדנת תיאטרון, יציאה עם אביטל ועוד. לאחר מכן נכנסה השבת, והיתה שבת מרוממת במיוחד, פעם ראשונה בעמותה שהשתתפו בשבת יותר מ150 ילדים ומתנדבים. ביום האחרון הילדים נהנו מפעילות מצחיקה בטירוף עם ליצן, טקס סיום וחלוקת שי ותעודות.

העמותה רוצה להודות לכל מי שלקח חלק בעשייה המבורכת, למתנדבים הרבים ובעיקר מודה לילדים שנותנים לנו את הכח להמשיך הלאה.

כבר מחכים לפעילות הבאה...